Nuffnang Ads

Thursday, April 12, 2012

return back to BLOGSPOT. Motip???

Hi Guys.. lame kan x update blog? kalau ko nak tahu tengok lah entry last aku tahun 2009.. around bulan April.
Blogspot : apekejadahnya tetiba update balik kat sini kan? x malu kah?ko dah buang aku, tetibe terhegeh balik kat aku ye.. ewah2...
hahaha.. mintak maap lah encik blogpsot.. aku dah bosan dengan Wordpress. maka, dengan suka hati aku lah nk berhijrah kembali.. almost 3 years aku migrate kat Wordpress tu kan..
Macam bosan jugak dok kat Wordpress lama-lama.. (statement mcm dah berambus pergi Yokohama saja)..
bye bye Wordpress.. tgok lah.. kalau rajin ikot mood aku lah nk pergi sana balik..nk transfer semua yg ada kat sana macam x reti sgt.. neway..  welcome home!!

kalau nk diikutkan lame juga dh berblogging.. since after zaman frienster lg.. tp tgok! ape dah jadi dengan friendster skrg! macam sampah aku rasa.. game semua.. Friendster berpendapat manusia zaman sekarang addicted dengan games.. ye lah .. kau tengok di Facebook.. adoi.. ramai betul org buang masa berjam jam main game. request penyapu lah, berus gigi la. ish... rasa nk sepuk aje yang main request-request ni.. Tak suka tahu!

Anyway, kalau sekali sekala tu boleh la tutup mata sikit.. dah seratus item yg kau request, rasa memg nyah kau dari dunia aku!

eh kau orang semua.. if rasa macam dah ketinggalan banyak kan tentang life aku, boleh jengok2 , intai-intai kat WWW.MELACOLEA.WORDPRESS.COM 

1 comment:

  1. ptt la da x de update kt wordpress. Apa kes?

    ReplyDelete

people who dun have id u can use select profile as anonymous n put ur nickname b4 ur comment...dun worry..no captcha required..thanks ya!!-yan-